niedziela, 2 czerwca 2013

Ziaja Nuno - technologia przeciw pryszczom












Witajcie! Dziś na tapecie krem i żel firmy Ziaja: nuno - technologia przeciw pryszczom. Trafiłam na te kosmetyki jakiś czas temu. Zachwycona ślicznym opakowaniem i opisem producenta - kupiłam i używałam z oczekiwaniem na rezultaty ;) 
 

NUNO - TECHNOLOGIA PRZECIW PRYSZCZOM - OPIS PRODUCENTA:

ŻEL ANTYBAKTERYJNY

- Dokładnie oczyszcza i odblokowuje pory oraz zapobiega rozwojowi bakterii.
- Usuwa nadmiar substancji tłuszczowych.
- Nie narusza warstwy ochronnej naskórka.
- Nie wysusza skóry.

Efekt nuno:
Pory dokładnie oczyszczone, skóra gładka i nie wysuszona.




KREM ANTYBAKTERYJNY

- Zmniejsza wydzielanie sebum, ogranicza rozwój bakterii oraz zapobiega zmianom grudkowo-krostkowym.
- Delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, oczyszcza pory i zapobiega tworzeniu się zaskórników.
- Łagodzi podrażnienia oraz intensywnie nawilża skórę.
- Nie zatyka porów.

Efekt nuno: 
normalizacja pracy gruczołów łojowych, redukcja zmian trądzikowych


NUNO - TECHNOLOGIA PRZECIW PRYSZCZOM - WRAŻENIA:

No cóż, przyszła pora na opis nieszczęsnego nuno!

I krem i żel okazały się bardzo wydajne. Nie trzeba było używać dużo, aby umyć a następnie pokryć kremem twarz (i dekolt i plecy!) Na samym początku byłam zachwycona, pierwsze użycie sprawiło, że zaczerwienienia zniknęły, a sama twarz przestała się przetłuszczać... na kilka dni! Po kilku dniach wszystko wróciło do stanu pierwotnego. :( Nie poddałam się jednak i postanowiłam zużyć całe opakowania. Efekt? Brak! Używanie przez dłuższy czas, wcale nie przyniosło efektów, cera jak miała problem, tak po 'kuracji' miała go nadal.

Plusy produktu:
- wydajny
- niska cena
- na pewno nie wysusza skóry

Minusy produktu:
- efekty są tylko na początku
- twarz po nim bardzo szybko się przetłuszcza
- nie ma wpływu na zaskórniki

Nuno technologii więc podziękuję i na pewno nie zakupię ponownie.


Co prawda zdaje sobie sprawy z tego, że jeśli ktoś ma takie problemy z cerą jak ja, to choćby wypróbował milion kosmetyków, to każdy będzie zły. Jednak nie jest to prawdą - znalazłam kosmetyk idealny - żel i krem z którym na pewno się już nie rozstanę ;)  I na pewno nie jest to NUNO.
 ...ale o tym jeszcze kiedyś napiszę. :)   /J.

10 komentarzy:

  1. No cóż... stosowałam i oczywiście jedna wielka ściema.
    Jak dla mnie to tylko Pharmaceris z serii A !! No i może jeszcze terapia siarkowa. Z wyższej półki to Avene, TriAcneal - ale już trochę więcej kosztuje. Niestety problemy z cerą to moja stała zmora. Milion kosmetyków przetestowanych :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie stosowalam, ale widze ze nie jest swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosowałam z tej serii żel do mycia twarzy i maseczkę z zieloną glinką. Żel dobrze domywał makijaż, a maseczka fajnie matowiła mi cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuję kosmetyki z tej firmy :))
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli o mnie chodzi mam duże zaufanie do Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, ale ten kosmetyk nie spełnił moich oczekiwań. :(

      Usuń
  6. Miałam ostatnio kupić, ale dobrze, że tego nie zrobiłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam tego kremu i niestety takie same efekty jak u Ciebie. Na początku wielkie
    WOW a potem bez szału... no ale wydajny jest i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie prowadzony blog, zaprraszam do siebie http://avonkrosno.blogspot.com/2014/11/punktowy-preparat-na-pryszcze-o.html i polcam https://www.youtube.com/watch?v=9iGcl8gQJ9k :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy wdzięczne za wszystkie pozostawione komentarze ;))
Są one dla nas wskazówką, że Wam się u Nas podoba.
Pozdrawiamy ;)