poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Humavit - skrzyp i pokrzywa.

We wcześniejszych notkach pojawiły się już drożdże. Żywe. Nie każdy jednak jest w stanie wypić taką wybuchową mieszankę. Najlepszy sposób na zastąpienie kuracji żywymi drożdżami? Tabletki Humavit! :)


Przypomnijmy, na co działają drożdże?


"1. Dobroczynny wpływ na włosy - taaaak! Włosy po miesiącu stosowania drożdży zaczęły błyszczeć! I rosnąć ‘jak na drożdżach’! ;D Gdyby nie fakt, iż sama stosowałam, w życiu bym w to nie uwierzyła, jednak mówię to - POTWIERDZONE INFO!

2. Poprawa wyglądu cery - tu mam mieszane uczucia. Niby pisze, że drożdże wspomagają walkę z wypryskami... blablabla, jednak moim zdaniem tu akurat to nic nie daje. Wręcz przeciwnie. Wydaje mi się, że wypryski przybrały na wadze i też urosły jak na drożdżach... Zależy od cery, moja do najczystszych nie należy, wieczna walka... - NIE STOSOWAŁABYM NA POPRAWĘ WYGLĄDU CERY!

3. Wzmocnienie paznokci - tu znowu wielkie taaaaaaaak! ;) Teraz mogę w końcu pochwalić się długimi paznokciami, które się nie łamią, nie rozdwajają, one tylko po prostu rosną! Mocne i zdrowe! Tak więc - POTWIERDZONE INFO!"


W momentach, kiedy nie mogłam patrzeć na napój z drożdży, na spokojnie zastępowałam go tabletkami. Co prawda kuracja nie jest aż 'szybka i skuteczna' jednak daje dużo. Drożdże są naprawdę genialne! :)
Jest wiele gatunków drożdży w tabletkach dostępnych w aptekach. Dlaczego wybrałam i stosuję Humavit? Składniki zawarte w preparacie - drożdże piwne oraz ekstrakty skrzypu polnego i pokrzywy - uzupełniają codzienną dietę w witaminy z grupy B, sole mineralne oraz związki krzemu, substancje korzystkie wpływające na skórę, włosy i paznokcie. Skrzyp i pokrzywa dzięki zawartości krzemionki biora udział w wydalaniu z organizmu produktów przemiany materii i korzystnie wpływają na metabolizm.
Wystarczy, żeby zachęcić? :)

/ justek. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteśmy wdzięczne za wszystkie pozostawione komentarze ;))
Są one dla nas wskazówką, że Wam się u Nas podoba.
Pozdrawiamy ;)