piątek, 6 września 2013

Wybielanie zębów - Specjalista Biała Perła


Marzeniem każdej kobiety jest piękny, zdrowy, biały uśmiech. I na pewno nie jedna z Was już się nad tym zastanawiała co zrobić, aby to osiągnąć albo czego użyć (sama zaliczam się do takiego grona ;)). Używałam już zwykłych past dostępnych w drogeriach, pasków żelowych i dalej nie byłam zadowolona.
Dlatego zawsze w takich przypadkach przeszukuje internet, aż w końcu natrafię na coś co mnie zainteresuje (tak też było tym razem ;D). A więc naczytałam się o wybielaniu zębów u dentysty, że jest skuteczne bo efekt utrzymuje się długo. Ale gdy doszłam do ceny to stwierdziłam, że nie jest to aktualnie na moją kieszeń i poszukam czegoś innego. Poszukiwania trwały dalej, aż w końcu natrafiłam na blog szafiarki, która pokazała Białą Perłę

Owa szafiarka używała systemu nakładek z żelem, co mnie zaciekawiło. Jednak ja, jak zwykle nie do końca wierzyłam takim rzeczom postanowiłam, że najpierw wypróbuję pastę do zębów z tej samej firmy. I faktycznie dla mnie okazała się ona naprawdę dobra. 

Producent na opakowaniu podaje, że pasta ma działanie :
- wybielające enzymatyczne,
- wzmacnia szkliwo,
- działa bakteriostatycznie,
- ogranicza nadwrażliwość.

Pasta zawiera specjalny enzym, który łagodnie  usuwa przebarwienia z kawy, herbaty, dymu papierosowego i innych produktów. Pozwala ona na przywrócenie i zachowanie naturalnej bieli zębów, wspomaga również remineralizację szkliwa. W składzie zawiera fluor. Ma przyjemny miętowy smak.

Dostępna w aptekach i drogeriach typu Super-Pharm albo Hebe.
Cena: ok. 19.90zł /75ml

Pasta usunęła mi przebarwienia związane z kawą, herbatą. Mogłabym nawet powiedzieć, że wygładziła moje ząbki ;) Myślę, że dzięki temu stały się bielsze. Nie są śnieżnobiałe jak u gwiazd Hollywood, ale bielsze! I niestety w opakowaniu nie ma dołączonych pasków do sprawdzania bieli:(  Do tego warto dodać, że pasta ma bardzo gęstą konsystencję, dzięki czemu jest naprawdę wydajna na maxa. Jestem z niej baaaardzo zadowolona i gdy udało mi się ją kupić za 12 zł, to skakałam z radości ;) Mam też ogromną chrapkę na te nakładki żelowe. Mam nadzieję, że mnie nie zawiodą...

/ Mazia ;)

Co sądzicie o takim wybielaniu zębów?
Może macie własne, sprawdzone produkty? Jeśli tak to podzielcie się wiedzą ;)



12 komentarzy:

  1. Od dawna zastanawiam się nad jej kupnem i chyba czas skoczyć do apteki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. może wypróbuje ja tylko wykończe standartową tubkę sensodine:)

    obserwuje i liczę że Ty tez będziesz moim obserwatorem:)

    zapraszam niespodzianki czekają:):)

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Torebka została kupiona w Grecji i kosztowała ok 200 zł. Prezent od mojego ukochanego ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna recenzja!
    chyba sie sama skuszę na wypróbowanie jej:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. stosowałam białą perłę! polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny uśmiech to podstawa!
    ♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele o niej słyszałam i muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna recenzja, a gdzie kupiłaś ją za 12 zł?

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam jej od dawna, przetestowałam wiele past i ta jest najlepsza. Masz rację, że nie zrobi śnieżnobiałych zębów i nie ma co tego oczekiwać, ma wybielić "naturalnie" :) Przyłączam sie do Twojej opinii, jest skuteczna i opłacalna.

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy wdzięczne za wszystkie pozostawione komentarze ;))
Są one dla nas wskazówką, że Wam się u Nas podoba.
Pozdrawiamy ;)