czwartek, 10 października 2013

Femina - pierwszy miesiąc kuracji za nami! :)

Minął pierwszy miesiąc kuracji suplementem diety Femina Expert. Co my na to? :) 


Mazia: Nie zauważyłam u siebie jakiś diametralnych zmian. Jedyne co widzę to to, że włosy szybciej mi rosną i są gęstsze. Plusem jest też to, że dobrze czuję się po preparacie, a to najważniejsze ;)
Wielkim zaskoczeniem po otwarciu był kolor kapsułek, gdyż myślałam, że będą białe ;)))

Justek: Po miesiącu kuracji nie spodziewałam się żadnych cudów, jak to z suplementami diety bywa. :) Ale i tak jestem zadowolona. Na włosy naprawdę działa niesamowicie, lepiej się z nimi dogaduję. Paznokcie tak samo! Są gładsze i mniej się łamią, nawet bez odżywki! Mogłabym pokusić się też o stwierdzenie, że Femina Expert wpłynęła też na moją przemianę materii, mam wrażenie takiej 'lekkości' i braku 'napuchnięcia' nawet przed okresem!


Tu znajdziecie fanpage Feminy Expert: Femina Expert gdzie możecie bliżej zapoznać się z produktem, a tymczasem my kontynuujemy kurację. :)




16 komentarzy:

  1. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    OdpowiedzUsuń
  2. Bede musiala sama sprobowac :) Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  3. może się skusze, bo moje paznokcie są w opłakanym stanie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. post ok ale nie jestem za tabletkami... :(

    u mnie nowy zapraszam
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/stylizacje-ze-sklepem-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo nie lubię połykać tabletek ;p

    http://taughtmelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo z tymi włosami to mnie zachęciłyście dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może bym wypróbowała?
    ja mam raczej problemy z włosami, na paznokcie nie moge narzekac;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. z checia kiedys wyprobuje na sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm no kolor tabletek bardzo ciekawy :)
    Może ja też je wypróbuję .... mam problem z paznokciami strasznie mi się rozdwajają :(
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy wdzięczne za wszystkie pozostawione komentarze ;))
Są one dla nas wskazówką, że Wam się u Nas podoba.
Pozdrawiamy ;)